Mutari de birou

Mutari companii birouriAtunci cand facem referire la o relocare de tip office sau company, luam in considerare un element extrem de important, si anume TIMPUL. Din aceasta cauza introducem in ecuatia operatiunii toate detaliile pe care aceasta le poate presupune; de la inventarul complet al bunurilor si obiectelor dumneavoastra, pana la conditiile oferite de spatiile in care se activeaza, respectiv se va activa.
O cat mai buna organizare a acestor aspecte duce automat la o durata cat mai scurta a desfasurarii operatiunii de mutare si implicit la scaderea perioadei de inactivitate a membrilor companiei.

Venim in ajutorul partenerilor si colaboratorilor nostri, cu solutii complete pentru ca totul sa decurga conform expectantelor acestora:

  • demontarea si remontarea pieselor si ansamblurilor de mobilier ce implica o astfel de interventie;
  • organizarea si etichetarea dosarelor, documentelor sau a altor elemente de arhiva, in cutii de carton, discretia si confidentialitatea fiind garantate;
  • protejarea obiectelor si a componentelor IT, conform standardelor;
  • transportarea in siguranta a tuturor lucrurilor aflate in inventar.

Contact mutari

Beneficiati de suportul nostru constant, pentru orice detaliu sau aspect legat de relocarea ce doriti a se intreprinde, operatorii nostri fiind la dispozitia dumneavoastra pentru a solutiona anumitele nelamuriri si intrebari, sau chiar pentru a oferi variante si sugestii.

Evaluarile ce se efectueaza in prealabil, sunt GRATUITE si nu presupun nici un fel de obligatie contractuala. Acestea au rolul de a aduce la cunostiinta noastra intregul set de amanunte ce trebuie luat in calcul, privitor atat la organizarea mutarii dar mai ales in vederea constituirii unui pret corect al serviciilor cu care venim in ajutorul dumneavoastra si al tuturor celor care au gasit si vor gasi in noi un partener serios si responsabil.